Openingstijden Supportershome aanstaande zaterdag

Aanstaande zaterdag speelt FC Groningen de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop tegen FC Utrecht. De wedstrijd begint om 20.45 uur.
Het Supportershome is geopend van 19.15 tot 0.30 uur. Na afloop van de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Virgil van Dijk, Nicklas Pedersen en Tom Hiariej een bezoek aan het Supportershome. Met hen kun je napraten over de wedstrijd onder het genot van een drankje of op de foto gaan. Tijdens de openingstijden van het home is er professionele beveiliging aanwezig. In het Supportershome geldt nog steeds een rookverbod.

Veiling wedstrijdshirts
Na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht organiseert de Supportersvereniging in het Supportershome een veiling van vijf wedstrijdshirts voor het goede doel. De shirts van Luciano (geel keepersshirt), Texeira, Tadic, Andersson en een blanco shirt met handtekeningen gaan onder de hamer.