Veiling shirts door Supportersvereniging voor goed doel

De thuiswedstrijd tegen FC Utrecht aanstaande zaterdag staat in het teken van Make-A-Wish Nederland, de nieuwe internationale naam van Doe Een Wens Stichting Nederland, die sinds 2010 maatschappelijk partner is van FC Groningen. Make-A-Wish Nederland vervult de liefste wens van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een levensbedreigend ziekte. Tijdens de wedstrijd zullen de spelers van FC Groningen speciale shirts dragen met het logo van Make-A-Wish Nederland, zowel op de voorzijde als op de achterzijde van het groen-witte shirt.

Ook de Supportersvereniging wil graag een bijdrage leveren en houdt na afloop van de wedstrijd in het Supportershome een veiling van vijf wedstrijdshirts, waarvan de opbrengst naar Make-A-Wish Nederland gaat. De shirts van Luciano (geel keepersshirt), Texeira, Tadic en Andersson zijn allen voorzien van hun handtekening. Tevens is er een blanco shirt met de handtekeningen van de gehele selectie. Het zijn overigens thuisshirts met Essent en Energy Valley als sponsoren erop.

Kom dus na de wedstrijd naar het Supportershome en bied mee op een shirt voor het goede doel.