Doe mee met de winterwedstrijd van de Supportersvereniging!

Hoewel het winterweer nog niet echt z’n intrede heeft gedaan, organiseert de Supportersvereniging in deze korte winterstop wel een winterwedstrijd. Doe mee en maak kans op een kadobon voor de Fanshop ter waarde van 25, 15 en 10 euro.

Wat moet je doen?
Meedoen is eigenlijk heel simpel. Op onze facebookpagina (www.facebook.com/svfcg) hebben we een foto geplaatst van de laatste thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. ‘Like’ onze pagina (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk) en tag jezelf op de foto, ergens in de Euroborg. Deze wedstrijd loopt tot en met 15 januari 2012.

Wie wint?
Na 15 januari zullen we uit alle deelnemers drie gelukkigen loten en bekend maken via onze website en onze facebookpagina. De winnaars kunnen hun prijs ophalen in het Supportershome bij de thuiswedstrijd tegen Heracles op zondag 22 januari 2012.