Openingstijden Supportershome

Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen thuis tegen Heracles Almelo. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Het Supportershome is geopend van 13.00 tot 18.15 uur. Voor de wedstrijd hebben we extra hapjes geregeld voor een informele nieuwjaarsbijeenkomst, waar leden met elkaar kunnen proosten op het nieuwe jaar en de tweede seizoenshelft.

Na afloop van de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Koen van de Laak, Petter Andersson en Emil Johansson een bezoek aan het Supportershome. Met hen kun je napraten over de wedstrijd onder het genot van een drankje of op de foto gaan. Tijdens de openingstijden van het home is er professionele beveiliging aanwezig. In het Supportershome geldt een rookverbod.