Zaalvoetballers voor SV-team gezocht voor Takje Toernooi

Op zondag 1 april 2012 vindt het zevende Takje Toernooi plaats. FC Groningen-supporters nemen het dan tegen elkaar op voor het goede doel: de Vereniging Spierziekten Nederland (VSN). Ook de Supportersvereniging doet weer mee met een team, maar we kunnen nog wel wat zaalvoetballers gebruiken. Hou jij van zaalvoetbal en lijkt het je leuk om samen met andere leden van de Supportersvereniging een team te vormen op het Takje Toernooi 2012? Meld je dan nu aan bij Leo Jager (leo@svfcgroningen.nl)

Het Takje Toernooi is vernoemd naar FC Groningen-supporter Emiel ‘Takje’ Branbergen, die op 13 januari 2005 op 20-jarige leeftijd aan een spierziekte overleed. Voor zijn ziekte was Emiel een betrokken FC Groningen-supporter en voetbalde hij ook mee in de zaal. Daarom werd er de voorgaande zes jaren een zaalvoetbaltoernooi georganiseerd ter nagedachtenis aan Emiel. Bovendien wordt er tijdens het toernooi geld ingezameld voor de Vereniging Spierziekten Nederland.

De locatie van het toernooi is Sporthal Beijum. De kantine zit daar achter één van de goals, zodat niemand iets van de wedstrijden hoeft te missen. Bovendien zit de tribune naast het speelveld. Toeschouwers hoeven dus geen trappen te beklimmen. De zaal prima te bereiken met het openbaar vervoer, want lijn 6 stopt voor de deur.

Tot ziens op zondag 1 april 2012 in Sporthal Beijum!