Nog voldoende kaarten voor thuisduel tegen PSV

Aanstaande zondag om 16.30 uur speelt FC Groningen tegen titelkandidaat PSV. Voor deze wedstrijd zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar in de losse verkoop. Dit komt enerzijds omdat er plaatsen beschikbaar zijn gekomen, die vorig seizoen nog bezet waren door seizoenkaarthouders. Anderzijds zorgt de zomervakantie er (traditiegetrouw) voor, dat de kaartverkoop niet zo snel gaat als gedurende de rest van het seizoen.

Voor de wedstrijd is GEEN ClubCard nodig om losse kaartjes te kopen.
Kaarten zijn verkrijgbaar via:
www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop.
• TicketBox. Ga naar www.ticketbox.nl voor een verkooppunt bij jou in de buurt.
• De Fanshop in stadion Euroborg.
• Bij de kassa op de wedstrijddag (vanaf anderhalf uur voor aanvang).

De wijze van kaartverkoop voor de thuiswedstrijden van FC Groningen is enigszins veranderd (verruimd) in vergelijking met voorgaande jaren:
• Vier weken voor de wedstrijd start op vrijdagochtend om 9.00 uur de voorverkoop voor mensen met een (Seizoen)ClubCard. Per SCC of CC kunnen twee losse kaarten worden gekocht.
• Twee weken voor de wedstrijd start op vrijdagochtend om 9.00 uur de vrije verkoop. Een ClubCard is dan niet nodig.