Extra ledenpassen en vouchers voor gezinslidmaatschappen

Onlangs heeft de Supportersvereniging het ledenpakket verstuurd, met daarin de ledenpas voor het nieuwe seizoen en een voucher voor een kleine attentie, die je kunt verzilveren in de Fanshop van FC Groningen. Uit logistiek oogpunt was het helaas niet mogelijk om bij ieder gezinslidmaatschap het juiste aantal ledenpassen en vouchers mee te leveren, omdat er nogal wat variatie in de aantallen zit.
Kom je op dit moment (een) ledenpas(sen) of voucher(s) tekort? Geen nood. Zoals je ook in de begeleidende brief van voorzitter John Schurer hebt kunnen lezen, kunnen mensen met een gezinslidmaatschap extra ledenpassen en vouchers aanvragen door een e-mail te sturen naar info@svfcgroningen.nl. We zorgen er dan voor dat je alsnog het juiste aantal ledenpassen en vouchers ontvangt.