SV-bulletin FC Groningen – Vitesse

Alle relevante informatie voor het komende thuisduel op een rijtje.

Openingstijden Home
Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen Vitesse. De wedstrijd begint om 16.30 uur. Het Supportershome is geopend van 15.00 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Jonas Ivens, Kees Kwakman en Leandro Bacuna een bezoek aan het Supportershome.

Verloting
Na afloop van de wedstrijd vindt er weer een verloting plaats in het Supportershome. We hebben dit keer de volgende prijzen: een gesigneerd retroshirt van Piet Fransen, een FC Groningen-shirt en drie troostprijzen (twee maanden gratis Eredivisie Live). De trekking gebeurt door een speler van FC Groningen. Koop voor slechts 2 euro een lootje en wie weet val je in de prijzen!

Cadeau
Essent is dit seizoen hoofdsponsor van de Supportersvereniging FC Groningen. Om de samenwerking te vieren komt Peter Terium, topman van RWE, het moederbedrijf van Essent, zondag langs in het Supportershome en biedt namens zijn bedrijf de vereniging een cadeau aan. Wat dat precies is, blijft uiteraard nog even een verrassing.