SV-bulletin FC Groningen – Roda JC

Openingstijden Home
Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen Roda JC. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Het Supportershome is geopend van 13.00 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Luciano da Silva, Matías Jones en Hyun-Jun Suk een bezoek aan het Supportershome.

Verloting
Na afloop van elke wedstrijd vindt er weer een verloting plaats in het Supportershome. Aanstaande zondag kun je onder andere een gesigneerd wedstrijdshirt winnen. De trekking gebeurt door een speler van FC Groningen. Koop voor slechts 2 euro een lootje en wie weet win je één van de mooie FC Groningen-prijzen!

Kaartverkoop voor dit duel
Voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC zijn nog plaatsen beschikbaar in de losse verkoop. Via de website van FC Groningen, de Fanshop in de Euroborg en TicketBox kunnen zonder beperking kaarten worden aangeschaft vanaf 18 euro per stuk. De verkoop loopt tot en met de aanvang van de wedstrijd. De kassa’s bij de Euroborg openen om 13.00 uur.