Theo Huizinga signeert biografie komende zaterdag!

Speciaal vanwege het verschijnen van de biografie van Theo Huizinga organiseert de Supportersvereniging na de wedstrijd tegen AZ in het Supportershome een signeersessie. Je kunt het boek voor slechts 15 euro kopen en meteen laten tekenen door Theo Huizinga zelf. Wees er snel bij, want er zijn slechts 25 exemplaren beschikbaar.

Afgelopen seizoen nam clubicoon Theo Huizinga afscheid van FC Groningen. Na 36 jaar bij de FC was Theo ‘er wel klaar mee’. In al die jaren maakte hij van nabij de hoogte- en dieptepunten van de Trots van het Noorden mee. Emiel Venema, programmamaker van FC Groningen TV, schreef zijn biografie die aankomende zaterdag verschijnt. In zijn levensverhaal vertelt Huizinga onder meer over de eerste keer Europees voetbal, maar ook het conflict rond trainer Han Berger, de FIOD-affaire en het plotselinge overlijden van speler Sixto Rovina, zaken die diepe indruk op Theo maakten.

De biografie is vanaf zaterdag ook te koop via de betere boekhandel en via Uitgeverij Profiel (www.profiel.nl).