SV-bulletin FC Groningen – VVV-Venlo

Openingstijden Home
Aanstaande zaterdagavond speelt FC Groningen thuis tegen VVV-Venlo. De wedstrijd begint om 19.45 uur. Het Supportershome is geopend van 18.15 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd komen FC Groningen-spelers David Texeira, Stefano Magnasco en Marco Bizot langs in het Supportershome.

Verloting
Net als voorgaande wedstrijden vindt er na afloop van elke wedstrijd weer een verloting plaats in het Supportershome. Dit keer kun je een gesigneerd wedstrijdshirt, een FC Groningen-toilettas en een FC Groningen-minidress winnen. Verder zullen er nog een aantal extra prijzen worden verloot. Welke prijzen dat zijn blijft nog even een verrassing. De trekking gebeurt door een speler van FC Groningen. Koop voor slechts twee euro een lootje en wie weet win je een mooie prijs!

Wedstrijdactie Fanshop
De Fanshop (en natuurlijk ook de Webshop) van FC Groningen heeft bij de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo weer een wedstrijdactie. Alle FC Groningen-sjaals kosten slechts 9,95 euro per stuk. Deze actie loopt tot en met 15 december 2012.

Kaartverkoop voor dit duel
Voor de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar in de losse verkoop. Via de website van FC Groningen, de Fanshop in de Euroborg en TicketBox kunnen zonder beperking kaarten worden aangeschaft. De Euroborg opent de poorten om 18.15 uur.