SV-bulletin FC Groningen – Ajax

Openingstijden Supportershome
Vanavond speelt FC Groningen in de Euroborg de bekerwedstrijd tegen Ajax. De aftrap is om 20.00 uur. Het Supportershome is geopend van 18.30 uur tot twee uur na afloop van het duel. De wedstrijd is UITVERKOCHT.

Verloting
Na afloop vindt er in het Supportershome weer een verloting plaats. Dit keer kun je een gesigneerd wedstrijdshirt, een FC muts en een FC Groningen-minidress winnen. Verder zullen er nog een aantal extra prijzen worden verloot. Koop voor slechts twee euro een lootje en wie weet win je één van deze mooie prijzen!

Bekersjaal + kerstmuts
Speciaal voor deze wedstrijd heeft de Fanshop van FC Groningen speciale bekersjaals te koop. De sjaals kosten slechts 5 euro per stuk. De oplage is beperkt, op = op. Ook heeft de Fanshop voor slechts 1 euro FC Groningen-kerstmutsen te koop. Daar kun je ook je naam op laten bedrukken.

Vernielingen Supportershome
En dan nog even je aandacht voor een minder leuk bericht. Na afloop van de thuiswedstrijden tegen AZ en Heracles Almelo zijn in de gang en in het herentoilet van het Supportershome helaas kleine vernielingen aan eigendommen van de Supportersvereniging geconstateerd. Aan degenen die het betreft: hou hiermee op en laat alles gewoon op z’n plaats hangen. Bij herhaling zullen we aangifte doen bij de politie. Hopelijk hoeft het zover niet te komen.