Zaalvoetballers voor SV-team gezocht voor Takje Toernooi

Op zaterdagavond 19 januari 2013 vindt het achtste Takje Toernooi plaats. FC Groningen-supporters nemen het dan tegen elkaar op voor het goede doel: de Vereniging Spierziekten Nederland (VSN). Ook de Supportersvereniging wil meedoen met een team, maar daarvoor kunnen we nog wel wat zaalvoetballers gebruiken. Hou jij van zaalvoetbal en lijkt het je leuk om samen met andere leden van de Supportersvereniging een team te vormen op het Takje Toernooi 2013? Meld je dan nu aan bij Rob Groen (rob@svfcgroningen.nl)

Het Takje Toernooi is vernoemd naar FC Groningen-supporter Emiel ‘Takje’ Branbergen, die op 13 januari 2005 op 20-jarige leeftijd aan een spierziekte overleed. Voor zijn ziekte was Emiel een betrokken FC Groningen-supporter en voetbalde hij ook mee in de zaal. Daarom werd er de voorgaande jaren een zaalvoetbaltoernooi georganiseerd ter nagedachtenis aan Emiel. Bovendien wordt er tijdens het toernooi geld ingezameld voor de Vereniging Spierziekten Nederland.

Het toernooi kent dit jaar een aantal veranderingen ten opzichte van eerdere edities. De speeldag is niet zoals anders op zondag, maar op de zaterdagavond. De wedstrijden zullen van 17.00 uur tot 23.00 uur worden gespeeld. Door een gebrek aan beschikbaarheid moeten we ook uitwijken naar een andere zaal. Het toernooi zal dit jaar worden gehouden in Sporthal Lewenborg.

Takje Toernooi 2013
Waar: Sporthal Lewenborg