SV-bulletin FC Groningen – FC Utrecht

Openingstijden Home
Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen thuis tegen FC Utrecht. De wedstrijd begint om 12.30 uur. Het Supportershome is geopend van 11.00 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd komt er ook dit jaar weer een aantal spelers naar het Supportershome. Zondag brengen Marco Bizot, Johan Kappelhof en David Texeira een bezoek.

Nieuwjaarsbijeenkomst
Voor het duel tegen FC Utrecht organiseren we een informele nieuwjaarsbijeenkomst. Vanaf 11.00 uur is iedereen van harte welkom om onder het genot van een hapje en een drankje te proosten op het nieuwe jaar en uiteraard een succesvolle tweede seizoenshelft van FC Groningen.

Verloting
Net als voorgaande wedstrijden vindt er na afloop van elke wedstrijd weer een verloting plaats in het Supportershome. Dit keer kun je een gesigneerd wedstrijdshirt en een kartonnen stand-up van Leandro Bacuna en Virgil van Dijk winnen. De trekking gebeurt door een speler van FC Groningen. Koop voor slechts twee euro een lootje en wie weet win je één van deze mooie prijzen!

Wedstrijdactie Fanshop
De Fanshop (en natuurlijk ook de Webshop) van FC Groningen heeft bij de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht weer een wedstrijdactie. Zwarte handschoenen met logo van FC Groningen kosten rondom deze wedstrijd slechts 5 euro! Verkrijgbaar in de maten S, M en L.

Kaartverkoop voor dit duel
Voor de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar in de losse verkoop. Via de website van FC Groningen, de Fanshop in de Euroborg en TicketBox kunnen zonder beperking kaarten worden aangeschaft. De Euroborg opent de poorten om 11.00 uur.