Ontwerp je eigen fansjaal en win!

Altijd al je eigen fansjaal willen ontwerpen? Dan is dit je kans! FC Groningen Merchandise is bezig om voor seizoen 2013 – 2014 een nieuwe collectie sjaals te ontwerpen en vraagt jou om hulp. Hoe ziet jouw favoriete fansjaal er uit? Teken, knutsel, brei, knip of plak jouw ontwerp en lever dit, voorzien van je naam, adres, en telefoonnummer, uiterlijk 8 maart 2013 in via de mail, de post of rechtstreeks bij de Fanshop bij ingang 1 van stadion Euroborg. De afmeting van een gemiddelde fansjaal is 18 x 150 cm. Het is handig om in je ontwerp met deze verhouding rekening te houden.

De drie mooiste ontwerpen worden door een vakkundige jury uitgekozen en er kan van 11 t/m 16 maart op worden gestemd via www.fcgroningen.nl. Het ontwerp met de meeste stemmen wordt in productie genomen. De maker van het winnende ontwerp wint zijn eigen sjaal + een viparrangement voor een thuiswedstrijd van FC Groningen!

Aanleveren kan via: fanshop@fcgroningen.nl of FC Groningen Fanshop, Postbus 1399, 9701 BJ Groningen of in de Fanshop bij ingang 1.

Let op: het ontwerp wordt eigendom van FC Groningen Merchandise. Aan deze ontwerpwedstrijd kunnen geen rechten worden ontleend. Het viparrangement kan alleen op basis van beschikbaarheid worden geboekt in overleg met de afdeling Commercie van FC Groningen. Per persoon mogen er maximaal 3 ontwerpen worden aangeleverd. Alleen ontwerpen voorzien van naam, adres en telefoonnummer worden in behandeling genomen.

Zie voor meer informatie de website van de Fanshop.