Essent toont nieuwe shirt in Supportershome

Na afloop van de wedstrijd tegen Ajax kwam een delegatie van FC Groningens hoofdsponsor RWE/Essent, en tevens hoofdsponsor van de Supportersvereniging, naar het Supportershome om het nieuwe thuisshirt van komend seizoen te tonen aan de supporters. Eerder die middag was bekend geworden dat RWE/Essent tot minimaal 2017 hoofdsponsor blijft van FC Groningen. Bovendien levert Essent een bijdrage aan de realisering van het Topsportzorgcentrum van FC Groningen. FC Groningen wil dit ultramoderne nieuwe trainingscomplex met partners opzetten op Sportpark Corpus den Hoorn. Naast dat het complex onderdak gaat bieden aan alle teams van FC Groningen, dient het Topsportzorgcentrum medische voorzieningen te bieden aan alle topsportclubs in de stad, als ook voor alle breedtesporters.

Op de foto tonen Peter Terium, CEO van Essent’s moederbedrijf RWE, en John Schurer, voorzitter van de Supportersvereniging, het nieuwe thuisshirt van FC Groningen.