Aanstaande zondag: Open Dag FC Groningen!

Het leven gaat snel. Zo is de competitie afgelopen met nog een staartje play-offwedstrijden en zo is de Open Dag van FC Groningen aanstaande zondag in beeld. Ook wij van de Supportersvereniging zijn weer herkenbaar aanwezig. De vrijwilligers van de Supportersvereniging FC Groningen zijn ondanks de vakantieperikelen weer beschikbaar voor u. Onze leden krijgen twee prachtige spelersposters van Marco Bizot en Michael de Leeuw. Beide spelers zullen bij ons in de stand hun handtekeningen zetten. En als de spelerskaarten klaar zijn krijgen onze leden deze ook mee. Tevens kunnen mensen die nog niet lid zijn zich aanmelden voor 14,50 euro per jaar.

Tevens heeft de Supportersvereniging een wedstrijd georganiseerd tussen een ‘DREAMTEAM’ van supporters en het Oud-FC Groningen. Deze wedstrijd wordt gespeeld rond kwart over twaalf in de Euroborg. De selectie heeft plaatsgevonden een paar weken geleden in Assen waar tweehonderd FC Groningen-supporters meededen aan het nu al beruchte Aszen-toernooi.

Ook in onze stand staat journalist Martin Groenewold van het Dagblad van het Noorden. Hij presenteert zijn net uitgegeven boek “Twee keer drie kwartier”, een seizoen backstage bij FC Groningen. Het boek is een must voor elke FC Groningen-supporter. In dit boek kunt u lezen wat er dit seizoen allemaal is gebeurd in en rond de club. Verhalen die makkelijk weglezen en die zeker verrassend zijn.

Tevens kunt u inschrijven voor een komend boek dat geschreven wordt door onze bestuursleden Nico Swart en Bas Dolle samen met Bas Kammenga van FC Groningen. Dit boek gaat over alle Europacupwedstrijden die gespeeld zijn door FC Groningen. Van Madrid tot Florence, ze komen allemaal aan bod. En niet alleen de wedstrijden, ook supporters die meereisden komen aan het woord.

En… er is nog veel meer te doen voor jong en oud. Nieuwe spelers worden gepresenteerd, je kunt er mee op foto, handtekeningen jagen, noem maar op. Reden genoeg om aanstaande zondag naar de Euroborg te komen op de Open Dag, die begint om twaalf uur. Ik wens jullie heel veel plezier.

John Schurer