Help mee met de Open Dag!

Op zondag 7 juli vindt de jaarlijkse Open Dag weer plaats rondom stadion Euroborg. Naast een wedstrijd tussen oud-FC Groningen en een Dream Team van supporters, zijn er tal van optredens en activiteiten in en rondom het stadion. Natuurlijk is ook de Supportersvereniging weer vertegenwoordigd met een ledenstand. Hier kunnen leden onder meer de nieuwe spelersposter ophalen. Natuurlijk kun je ook lid worden van onze vereniging. Als lid ontvang je zes keer per jaar ons boeiende clubmagazine d’Olle Grieze, heb je toegang tot het Supportershome en profiteer je van diverse voordelen op de Fantour naar uitwedstrijden en in de Fanshop. De Supportersvereniging komt op voor de belangen van supporters en ondersteunt onze club met bijvoorbeeld een bijdage aan de jeugdopleiding.

Vrijwilligers gezocht
Voor onze kraam kunnen we trouwens nog wel een aantal vrijwilligers gebruiken. Lijkt het jou leuk om mee te helpen bij onze ledenstand? Meld je even dan aan via info@svfcgroningen.nl en we nemen contact met je op. Je krijgt er een leuke dag in een gezellig team voor terug. Na afloop proosten we in het Supportershome nog even na op een geslaagde dag.

Tot ziens op de Open Dag!