Geluid persconferentie in het Supportershome

De beelden en het geluid van de persconferentie in het Supportershome worden geleverd door FC Groningen Media via twee interne tv-kanalen. De signalen die ons voorzien van geluid komen binnen via de zilverkleurige Panasonic-tv aan de lange wand met de ronde ramen. Deze tv is verbonden met onze geluidsinstallatie. Het is belangrijk dat deze TV op het juiste kanaal staat afgesteld. Het gebeurt wel eens dat er geen (goed) signaal wordt meegezonden en wij verstoken zijn van (goed) geluid. Op zo’n moment kunnen we weinig actie ondernemen, omdat de persconferentie maar enkele minuten duurt. Voor iedere wedstrijd worden de twee interne kanalen gecontroleerd, maar tijdens wedstrijden kan de situatie veranderen. Intern werd zondag het geluid niet tijdig overgeschakeld, waardoor het geluid van het eerste deel van de persconferentie ontbrak. Het is belangrijk dat men dus niet aan de tv gaat zitten. Afgelopen zondag  schakelde een onverlaat de tv uit. Hierdoor moest de beheerder even ‘optreden’.  Hierdoor kon gelukkig nog het laatste deel van de persconferentie gevolgd worden. Wij hopen dat u mede door deze uitleg begrip hebt voor het eventueel ontbreken van geluid bij de persconferentie.