Supportersvereniging kleding actie

Het komende weekend rond de wedstrijd FC Groningen – Go-Ahead staat er een mooie actie aan te komen. Zaterdagavond worden vijftig mensen die vallen onder het Leger Des Heils Groningen door de Supportersvereniging FC Groningen met vele vrijwilligers ontvangen. Deze mensen die gewoon in de wijk of in de buurt bij u wonen, willen wij een keer een extra mooie kerst geven. De Supportersvereniging FC Groningen met ruim vierduizend leden weet als geen ander dat wat bij vele mensen normaal is bij sommige anderen mensen heel moeilijk ligt. Door wat voor omstandigheden dan ook heeft men vaak helemaal niets meer. Gewone mensen in uw wijk dicht bij uw deur.De vrijwilligers van de Supportersvereniging bieden deze mensen waarbij ook een aantal kinderen aanwezig zijn een kerstdiner aan waarbij zij dit keer eens bediend worden wat bij anderen normaal is. Wij als Supportersvereniging zijn altijd druk met de club maar sluiten de ogen niet wat er in onze omgeving gaande is.

Tevens staat er zondag bij het stadion zowel op P3 als bij de Kolenmuur grote containers. Wij willen u vragen of u kleding mee wil nemen die u niet meer gebruikt. Het Leger Des Heils heeft daar enorm veel behoefte aan. U hoeft er nauwelijks mee te sjouwen. Het zou prachtig zijn als deze actie zou lukken waarbij wij met elkaar iets toevoegen aan de mensen die in onze mooie wijken leven.

Onze talrijke vrijwilligers staan klaar om het in ieder geval een geweldig weekend van te maken. Als wij de drie punten binnen kunnen halen en de containers boordevol met kleding kunnen afleveren zijn wij rijk met elkaar. Forza Grunn.

John Schurer Voorzitter Supportersvereniging FC Groningen

De Supportersvereniging FC Groningen wordt bij deze actie gesteund door o.a.

imgres