John de Jonge voorgedragen als nieuwe voorzitter

Hij loopt al een tijd mee in het Groninger voetbalwereldje. De 49 jarige John de Jonge, gepassioneerd aanhanger van FC Groningen met veel kennis over de club, al jaren lid van de Supportersvereniging FC Groningen en ook niet onbelangrijk met veel bestuurlijke ervaring. De afgelopen maanden zijn er intensieve gesprekken gevoerd met alle bestuursleden van de Supportersvereniging waarbij John de Jonge uiteindelijk de volledige steun krijgt en in oktober op de Algemene Leden Vergadering van de Supportersvereniging voorgedragen wordt aan de leden.
Aanstaande dinsdag sluit hij aan op de reguliere vergadering waarbij dit officieel bekrachtigd wordt. Wij als bestuur hebben er alle vertrouwen in dat wij met John een prima voorzitter krijgen die de Supportersvereniging FC Groningen gaat aansturen.

Namens het volledige bestuur
John Schurer Voorzitter Supportersvereniging FC Groningen