Barmederwerkers gezocht!

Wil jij ons leuke team achter de bar komen versterken? Dan zijn we op zoek naar jou! Kan je ongezien speciale cola maken voor de spelers, dan ben jij de persoon die we zoeken.

Met bijna 4000 leden is de Supportersvereniging de grootste onafhankelijke supportersgroepering van FC Groningen. Dankzij 50 vrijwilligers kunnen we onder meer ons eigen Supportershome exploiteren, geven we ons magazine D’Olle Grieze uit en zetten we maatschappelijke projecten op.
We zijn continue op zoek naar vrijwilligers die de Supportersvereniging verder kunnen versterken. Momenteel zoeken we vooral mensen voor de functie barmedewerk(st)er.

Werkzaamheden: Diverse dranken schenken; bier tappen, frisdrank (voor)schenken, koffiebenodigdheden klaarzetten, afrekenen( geen kassawerkzaamheden) en verrichten van schoonmaakwerkzaamheden van de bar, home en in de keuken. Koffie zetten.

Functie-eisen: Betrokkenheid met FC Groningen, kunnen werken in teamverband, goede sociale en communicatieve vaardigheden hebben en klantgericht zijn en zelfstandig kunnen werken. Barervaring is een pre, geen vereiste.

Werktijden: 1,5 uur voor de wedstrijd en 2,5 uur na de wedstrijd.

Heb je interesse? Stuur dan een mail naar rob@svfcgroningen.nl

Voor overige vacatures, kijk op onze website.