Update over diverse verenigingszaken

In een tijd waarin we elkaar minder treffen in het stadion willen we graag onze leden informeren over een aantal zaken:

Inschrijving nieuwe leden

We hebben de afgelopen weken enorm veel nieuwe inschrijvingen ontvangen, hier zijn we erg blij mee! Elk nieuw lid ontvangt van de Supportersvereniging een welkomstpakket met praktische informatie over de SV en een kleine attentie. Door de vele aanmeldingen zijn wij eerder dan verwacht door onze voorraad attenties heen, het zal daarom langer dan normaal duren voordat het welkomstpakket bij nieuwe leden op de deurmat valt.

Ledenpas

Traditiegetrouw ontvangen SV leden ook aan het begin van het seizoen de nieuwe ledenpas, welke nodig is om na de wedstrijd toegang te krijgen tot het Supportershome. Deze pas wordt altijd samen verzonden met de Presentatiegids van FC Groningen. De verwachting is dat de pas + presentatiegids later dan gewoonlijk (september/oktober) worden verzonden.

Mocht het Supportershome openen voordat de ledenpassen zijn verzonden dan volgt op dat moment een nadere instructie met betrekking over hoe je toegang tot het home kan krijgen. Het kan ook zijn dat er door Corona-maatregelen tijdelijk een gewijzigd toegangsbeleid voor het home komt. Nadere communicatie hierover volgt dus.

Spelerskaarten en posters

Normaliter kunnen leden tijdens de Open Dag een setje spelerskaarten en spelersposters afhalen. Op dit moment is er nog geen Open Dag (of vergelijkbaar evenement) gepland. We zoeken naar een oplossing om de spelerskaarten en spelersposters later in het seizoen alsnog aan jullie te kunnen overhandigen.

Contributie 2020/2021

Tot slot willen we jullie mededelen dat de contributie voor het seizoen 2020/2021 begin augustus zal worden geïnd. Namens het bestuur en alle vrijwilligers willen we nadrukkelijk onze dank uitspreken dat de SV en de club ook in deze onzekere tijden op jullie steun kunnen rekenen. Bedankt!