Algemene Ledenvergadering verplaatst naar volgend jaar

Zoals aangekondigd is de volgende Algemene Ledenvergadering (ALV) gepland op dinsdag 17 november. Maar gezien de huidige coronamaatregelen en de verwachting dat deze ook op 17 november nog van kracht zullen zijn, hebben we besloten de ALV uit te stellen naar dinsdag 9 maart. Dit kan op basis van de corona-spoedwet.

De belangrijkste reden voor het uitstel is dat het bestuur van de Supportersvereniging alle leden de mogelijkheid wil bieden om de vergadering bij te kunnen wonen. Wanneer we een fysieke ALV houden op 17 november, zijn we beperkt tot maximaal dertig aanwezigen inclusief het bestuur zelf. Bovendien zullen mensen die in de risicogroepen zitten niet willen of kunnen komen. Een andere optie was om de ALV online te laten plaatsvinden, maar dat vergt veel organisatie en daarbij is digitaal vergaderen helaas niet voor iedereen ideaal.

Mocht op 9 maart een fysieke bijeenkomst ook niet mogelijk zijn, dan zullen we de ALV alsnog online gaan organiseren. We hopen op jullie begrip voor onze afwegingen.