Directie FC Groningen erkent zorgen rondom de club en gaat ermee bezig

De Supportersvereniging FC Groningen heeft donderdagavond 10 november met de supportersgeledingen een stevig, maar goed gesprek gevoerd met Wouter Gudde en Bas Schrage, RvC-lid met supporterszaken in zijn portefeuille. We hebben alle mails die we gekregen hebben overhandigd en onze zorgen kenbaar gemaakt over de volgende punten:

– De resultaten en het veldspel van FC Groningen
– De communicatie van de hoofdtrainer
– De samenstelling van de selectie
– De gang van zaken omtrent de Tasmantoren
– De relatie met RTV Noord
– De communicatie van de club.

Gudde erkent de grote zorgen en is zich ervan bewust dat een aantal zaken beter moet. Naar aanleiding van het gesprek kijken we uit naar concrete acties van de directie en de Supportersvereniging zal dit kritisch blijven volgen de komende tijd. We hebben het volste vertrouwen dat Gudde de huidige onrust zal wegnemen.

Focus op Fortuna
Voor nu hebben we afgesproken dat alle focus op zondag gericht gaat worden, wanneer FC Groningen het thuis opneemt tegen Fortuna Sittard. Daarvoor is rust nodig. We willen iedereen bedanken die ons input heeft gegeven middels mail, apps of andere kanalen. Dit wordt zeer gewaardeerd. Alles is één op één gedeeld met de directie.

Ten slotte  roept de voltallige Supportersvereniging iedereen op om zondag vol achter FC Groningen te gaan staan, want punten halen is voor nu het allerbelangrijkste.