Omroep Max zoekt FC Groningen-supporter (50+)

Van Omroep Max kregen wij het volgende verzoekje binnen:

“Voor het radioprogramma Wekker-Wakker! zoeken we één of twee vaste voetbalfans van FC Groningen af en toe een keer willen bellen voor een gesprekje over de club. Meestal naar aanleiding van de actualiteit, het vertrek van een speler, winst van een belangrijke wedstrijd, enz. We zoeken supporters van boven de 50 met een groot hart voor voetbal, die in voor en tegenspoed wel iets over FC Groningen kunnen vertellen. Het wordt geen journalistiek kruisverhoor, meer een telefoontje met een voetbalfan dan die gewoon kan vertellen hoe het volgens hem zit.”

Ben jij een FC Groningen-supporter van 50 jaar of ouder en lijkt het jou leuk om af en toe deel te nemen aan dit radioprogramma? Meld je dan bij de Supportersvereniging en we brengen je in contact met Omroep Max.

Wekker-Wakker! is een gezellig ochtendprogramma met nieuws, persoonlijke gesprekken en muziek uit de jaren ’50, ’60 en ’70. De presentatie is in handen van Henk Mouwe en Léonie Sazias en het programma is iedere werkdag tussen 06.00 en 10.00 uur te horen op Radio 5.