Oud FC Groningen tegen Lucky Ajax in Sappemeer

Op vrijdagavond 24 augustus om 19.00 uur organiseert voetbalvereniging H.S.C. op het eigen Sportpark Henk Bruins in Sappemeer een wedstrijd tussen Oud FC Groningen en Oud (Lucky) Ajax. Dit in het kader van het tienjarig bestaan van het Bosma & Schuur Jeugdtoernooi. Bekende namen van weleer van zowel FC Groningen als Ajax zullen die dag aanwezig zijn om er een spectaculaire wedstrijd van te maken. De aftrap wordt verricht door Hans Nijland en de wedstrijd staat onder leiding van oud-scheidsrechter Roelof Luinge.

De entree bedraagt 5 euro (voor personen van 13 jaar en ouder). Kinderen tot 13 jaar kunnen gratis naar binnen. Direct na de wedstrijd is er in een grote feesttent livemuziek met Sanne de Band. Onlangs wist deze band zich nog te plaatsen voor de finale van de wedstrijd ‘The Clash of the Cover Bands, The BENELUX’. Zangeres Sanne Bok werd hier uitgeroepen tot beste vocalist van de avond. Aanvullend op Sanne de Band is er een wervelende discoshow met DJ & VJ Booth.

Adres:
Voetbalvereniging H.S.C.