Kaartverkoop AZ Alkmaar – FC Groningen

Onder het motto beter laat dan nooit, de kaartverkoop voor AZ – FC Groningen. Op zaterdag 2 februari 2013 begint om 18.45 uur de wedstrijd in het AFAS stadion. Ook naar deze wedstrijd rijdt er weer een FanTour. Leden van de Supportersvereniging kunnen met extra korting kaarten bestellen voor dit duel. De extra korting houdt in dat kaarten eenmalig zijn aan te schaffen voor 19,50 per stuk. De voorrangsperiode start, in tegenstelling tot vorig seizoen, een week eerder dan de reguliere verkoop. In dit geval houdt dat in, dat de verkoop start op vrijdag 11 januari 9.00 uur en eindigt op donderdag 17 januari 23.59 uur. De kaarten zijn, met korting, te koop via de online ticketshop van FC Groningen. Dit betreft enkel FanTour kaarten.

De vrije verkoop voor deze wedstrijd begint op vrijdag 18 januari om 9 uur via de bekende kanalen. Klik hier voor meer informatie over de kaartverkoop.