Kaartverkoop Willem II uit

Op vrijdagavond 27 augustus om 20.45 uur speelt FC Groningen de uitwedstrijd tegen Willem II in Tilburg. Op deze vrijdagavond rijdt er uiteraard weer een fantour voor FC-supporters om de club achterna te reizen. De voorverkoop via de Supportersvereniging vindt donderdagavond 12 augustus plaats in het Supportershome. De voorverkoop begint om 19.30 uur en eindigt om 21.00 uur.

De normale verkoop begint komende zaterdag via internet en Ticketbox. Supporters die willen afreizen naar Tilburg kunnen dat doen met de genoemde fantour of met de autocombi. De autocombi-kaarten zijn alleen via internet en Ticketbox te verkrijgen vanaf zaterdag. Via de Supportersvereniging zijn er alleen kaarten voor de busreis.

Er is trouwens dit seizoen een kleine aanpassing bij de fantour. De prijs voor één buskaart via de Supportersvereniging kost € 28,-. Deze prijs bestaat uit een busreis en entreebewijs.