Doe mee met de SV FC Groningen EK-pool

Het EK-voetbal staat op het punt van beginnen, denk je te weten wat de uitslagen zijn van de wedstrijden? De Supportersvereniging organiseert een wedstrijd. Doe mee en maak kans op een cadeaubon voor de Fanshop ter waarde van 25, 15 en 10 euro.

Wat moet je doen?
Meedoen is eigenlijk heel simpel. Download de ‘ons ek 2012’ app voor je smartphone (Android of iPhone) en voorspel de uitslagen van de EK-wedstijden en join de ‘SV FC Groningen’ league.

1 Download de gratis app!
Ons EK 2012 voor iPhone
Ons EK 2012 voor Android

2 Meld je aan met je Facebook-account of je e-mailadres.

3 Word lid van de ‘SV FC Groningen’ league. Deze kun je vinden door bij de leagues te zoeken op ‘SV FC Groningen’ en op ‘aanmelden’ te klikken.

4 Vul bij “Mijn EK” de uitslagen van de wedstrijden in. Je kunt momenteel alleen de groepfase invullen. Zodra de overige wedstrijden bekend zijn, kun je deze invullen.

5 Vanaf het moment dat de eerste wedstrijden gespeeld zijn (vrijdag 8 juni 18:00 uur) kun je in de app zien welke score je behaald hebt.

6 De persoon die na het spelen van de finale de meeste punten heeft gescoord, wint een tegoedbon van €25,-. De nummer twee krijgt €15,- en de derde prijs is een tegoedbon van €10,-.

Spelregels
Iedereen mag meedoen aan de poule. Voorspellingen kunnen tot een uur voor de wedstrijd gewijzigd worden. Het wijzigen heeft geen invloed op jouw stand. Het voorspellen van de knock-out fase wordt geactiveerd zodra deze bekend is.