Kom naar de eerste training van FC Groningen op 24 juni

Binnenkort begint FC Groningen weer aan het nieuwe seizoen. De eerste training is vanaf dit seizoen anders dan anders. Op verzoek van de supporters is de start van het seizoen voortaan gepland op een zondag om meer mensen de kans te bieden de eerste training te bezoeken.

Op zondagmiddag 24 juni vanaf 14.30 uur stelt de nieuwe trainer Robert Maaskant op het veld van vv Haren zijn selectie aan het publiek voor en draagt bij de training een ‘head-set’, zodat het publiek zijn aanwijzingen goed kan volgen. Daarnaast zijn diverse geledingen in en rond de club vertegenwoordigd, zijn er activiteiten voor kinderen, is er horeca aanwezig en er is muziek. De toegang van dit evenement is uiteraard gratis. Club en supporters hopen van de eerste training een echte traditie te maken, die op een grote publieke belangstelling kan rekenen.

Kom dus op zondagmiddag 24 juni rond 14.30 uur naar Sportpark De Koepel aan de Scharlakenlaan in Haren en maak kennis met de selectie voor seizoen 2012-2013.

Wanneer: 24 juni 2012
Waar: Sportpark De Koepel, Scharlakenlaan 26, Haren