Aanstaande zondag eerste training FC Groningen!

Aanstaande zondag 24 juni begint FC Groningen aan het nieuwe seizoen. Op verzoek van de supporters is de start van het seizoen voortaan gepland op een zondagmiddag om meer mensen de kans te bieden de eerste training te bezoeken. Club en supporters hopen zo van de eerste training een drukbezochte traditie te maken.

Vanaf 14.30 uur stelt de nieuwe trainer Robert Maaskant op het veld van vv Haren zijn selectie aan het publiek voor en draagt bij de training een ‘head-set’, zodat het publiek zijn aanwijzingen goed kan volgen. Zes van de zeven nieuwe spelers én de nieuwe trainer Robert Maaskant zijn in Haren voor het eerst te bewonderen. Alleen Género Zeefuik ontbreekt, hij zal zich in verband met interlandverplichtingen van Jong Oranje pas op maandag 2 juli melden bij de eerste selectie.

Rondom het trainingsveld zijn diverse geledingen in en rond de club vertegenwoordigd, zijn er activiteiten voor kinderen, is er horeca aanwezig en er is muziek. De toegang van dit evenement is uiteraard gratis.

Kom dus aanstaande zondagmiddag rond 14.30 uur naar Sportpark de Koepel aan de Scharlakenlaan in Haren en maak kennis met de selectie van FC Groningen voor het seizoen 2012-2013.

Wanneer: 24 juni 2012
Waar: Sportpark De Koepel, Scharlakenlaan 26, Haren
Aanvang: 14.30 uur
Toegang: gratis