Ambassadeurs Erwin en Ronald Koeman

Aanstaande zaterdag is het dan zover. FC Groningen – Southampton in de Euroborg. Een grote wens van de Supportersvereniging FC Groningen die wij eind vorig jaar al bij de club kenbaar hebben gemaakt. Een mooie wedstrijd die in het teken staat van het 30 jarig bestaan van de Supportersvereniging.

Zowel Erwin als Ronald Koeman zijn zaterdag te gast in de Euroborg. Twee Groningers met een enorme staat van dienst. Wij als Supportersvereniging FC Groningen gaan na de wedstrijd tegen Southampton in het Supportershome beide heren installeren als Ambassadeurs van de Supportersvereniging FC Groningen. Daarbij is het Supportershome voor iedereen toegankelijk daar wij die dag een open huis houden. Wij zijn er enorm trots op dat naast Arjen Robben ook Erwin en Ronald Koeman er in hebben toegestemd om Ambassadeur van onze Supportersvereniging te willen worden. Twee Groningers die gestart zijn bij onze club FC Groningen.

20150717065716

Verder zal de directeur van Essent, sponsor van de SV, die middag traditioneel ons het nieuwste FC Groningen shirt overhandigen. Wij gaan ook het komende seizoen na elke thuiswedstrijd in het Supportershome een nieuw shirt verloten speciaal voor onze leden.
De prijswinnaars van de kaarten voor de wedstrijd tegen Southamton hebben bericht gehad en de kaarten zijn inmiddels allemaal verstuurd. Naar gelang de reacties hierop waren veel mensen er erg blij mee. Gefeliciteerd allemaal.

John Schurer,