Eric Botteghin het ga je goed

Ik schrijf praktisch nooit over spelers die ons gaan verlaten. Het is soms schering en inslag. Maar nu gaat er iemand ons verlaten die wel heel belangrijk voor ons als supporters is geweest. Eric Botteghin een geweldige verdediger met een prachtige instelling. De man die hier twee jaar werkelijk alles heeft gegeven wat in zijn vermogen lag. Die nooit zeurde, die professioneel was en die ons een werkelijk prachtige prijs heeft gegeven. Een man die tegen Excelsior ( halve finale beker ) midden tussen de supporters stond in verband met een schorsing. Een man die heel veel bezoeken heeft gebracht aan het supportershome en alle tijd nam voor de aanwezige leden. Een man die tot op de laatste wedstrijd volop meedeed.

IMG_4104

Eric namens alle supporters, je bent een aimabele man, een geweldige sportman, dank voor die geweldige prijs en ik wens je alle goeds toe zowel privé als in de voetbalsport. Wij nemen nog afscheid in het supportershome van jou op een waardige manier die bij jou past.

Forza Grunn

John Schurer,