Word onderdeel van de spelerstunnel

Het Supporterscollectief
Op initiatief van het Supporterscollectief (Supportersvereniging FC Groningen – Groninger Fanatics – Rolly-Side – Z-Side) is samen met FC Groningen een nieuw project gelanceerd: de verbouwing van de spelerstunnel. En jij kunt er onderdeel van uitmaken met je persoonlijke foto!

collectief

Ontwerp
Het ontwerp bestaat uit een aantal elementen. Zo zijn de vier clubiconen in opgenomen: Tonny van Leeuwen, Martin Koeman, Piet Fransen en Arjen Robben. Laatstgenoemde was voor de gewonnen bekerfinale al een enorme inspiratiebron voor de spelers en is dat straks ook in de nieuwe spelerstunnel. Iedereen mag zien waar één van de beste spelers van de wereld zijn carrière begon. Daarnaast is er uiteraard plaats voor de selectie die de KNVB-beker won, om onze spelers de komende jaren te motiveren nieuwe hoogtepunten te bereiken. Tot slot is een foto van een kolkende Euroborg en de Martinitoren in het ontwerp verwerkt.

Logo FC Groningen
Het middelpunt van het ontwerp is het logo van FC Groningen, met een diameter van maar liefst vier meter. Hierin zijn straks 4.000 foto’s van supporters verwerkt. Elke supporter kan met zijn eigen foto onderdeel worden van de spelerstunnel!

Opbrengst
Voor slechts 6 euro prijkt jouw foto de komende jaren in de spelerstunnel! Met de opbrengst van dit project wordt de tunnel verbouwd. Extra opbrengsten worden besteed aan het realiseren van de FC Groningen Experience, het interactieve museum, dat wordt gehuisvest in de voormalige Fanshop bij ingang 1.

Hoe werkt het?
– ga naar http://fcgroningen.bmyteam.com/
– upload jouw foto
– betaal eenvoudig via iDEAL

Met de opbrengsten van dit project wordt niet alleen de spelerstunnel verbouwd, maar draag je tevens bij aan het realiseren van de FC Groningen Experience, een interactief museum, waar de clubhistorie tot leven komt.

Een prachtig initiatief. Wat zou het mooi zijn als vierduizend leden van de Supportersvereniging voor altijd vereeuwigd zullen zijn in de spelerstunnel, kortom dit wordt de mooiste spelerstunnel van Nederland een club als FC Groningen waardig. Een spelerstunnel die een tegenstander al kan laten wankelen voor dat zij het veld op gaan. En een spelerstunnel waar u zich zelf weer terugziet.

Spelerstunnel_Thijs_final_v3-1024x548