Informatie kaartverkoop uitduel Braga

L_8b779273daIn de Europa League 2015/2016 treft FC Groningen in de poulefase Olympique Marseille (Frankrijk), Sporting Braga (Portugal) en Slovan Liberec (Tsjechië).

De kaartverkoop voor de Europese uitwedstrijd van FC Groningen tegen Braga start voor leden van de Supportersvereniging op vrijdag 11 september.

De kaartverkoop voor leden van Supportersvereniging loopt online bij FC Groningen tot en met zondag 13 september. Dit geldt alleen voor leden van de Supportersvereniging die zijn contributie betaald heeft voor 1 september 2015. De Supportersvereniging heeft 200 kaarten vastgelegd bij FC Groningen voor deze uitwedstrijd in Portugal. De entreeprijs wordt eerdaags bekend gemaakt door FC Groningen.

L_2e8e7e3948

De Supportersvereniging FC Groningen heeft met Drenthe Tours onze vaste vervoerder en organisator prijsafspraken gemaakt wat betreft de busreizen en eventuele overnachtingen voor de wedstrijden. Deze prijzen gelden alleen voor leden van de Supportersvereniging FC Groningen en zijn exclusief entreekaart.

• Liberec: Buspendel   € 55,- pp – Geen reserveringskosten
  • Liberec: Buspendel met overnachting  € 99,50 pp – Geen reserveringskosten
  • Marseille Buspendel  € 82,50  pp – Geen reserveringskosten
  • Marseille Buspendel met overnachting  € 142,50 pp – Geen reserveringskosten

Voor de uitwedstrijd naar Braga zijn geen bussen beschikbaar. Wij gaan op tijd aangeven hoeveel kaarten er beschikbaar zijn voor de bovenstaande wedstrijden. Ook de entreeprijzen worden op tijd bekendgemaakt door FC Groningen.

Meer informatie over de busreizen:

T: (+31) 0592 409 905
F: (+31) 0592 409 963
E: info@drenthetours.nl

Reguliere verkoop
Van maandag 14 september tot en met vrijdag 18 september is de reguliere verkoop voor Seizoen- en Clubcardhouders voor het duel met de Portugezen, dat op donderdag 1 oktober wordt gespeeld. Per Seizoen- of Clubcard kan maximaal 1 kaart worden aangeschaft. Deze kaart dient op naam te staan van de supporter, die de wedstrijd bezoekt.

Prijs
FC Groningen heeft voor de eerste uitwedstrijd in de groepsfase van de UEFA Europa League in Portugal de beschikking gekregen over 1.500 tickets. De aftrap in Braga is om 20.05 uur plaatselijke tijd. In Nederland is het dan een uur later. De prijs voor het bezoeken van het uitduel in Braga heeft de Portugese club nog niet bekend gemaakt. Uiteraard melden wij dit zodra dat wel bekend is.

Tot slot nog een tip: Nachttrein: Amsterdam – Marseille 19.17 – 09.40 (met tussenstop in Parijs) Marseille – Amsterdam 05.22 – 13.42 ( met tussenstop in Parijs) 2 × € 59 = € 118,00  2× € 1,90 = € 3,80 plus Admin kosten € 9.50 TOTAAL € 131,30 EURO

Meer informatie: www.treinreiswinkel.nl – 071 5137008

Bestuur Supportersvereniging FC Groningen