Informatie voorverkoop Liberec – FC Groningen

Voor leden van de Supportersvereniging FC Groningen is een beperkt aantal kaarten in de voorverkoop beschikbaar voor de Europese uitwedstrijden. Vrijdag 25 september start de voorverkoop voor de uitwedstrijd tegen Liberec. Voor leden van de Supportersvereniging zijn er 200 kaarten beschikbaar in de voorverkoop periode. De verkoop start vrijdagochtend 25 september om 9:00 uur en loopt tot en met zondag via de reguliere online kaartverkoop van FC Groningen.

Om toegang te krijgen tot de online voorverkoop dient achterop je (Seizoens)clubcard de vermelding ‘LID SV’ te staan. Deze vermelding krijg je als je bij de aanschaf danwel jaarlijkse online verlenging van je S(CC) hebt aangegeven lid te zijn van de supportersvereniging.

Als je bij de aanschaf/verlenging van je SCC niet hebt aangegeven lid te zijn, dan krijg je niet de vermelding ‘LID SV’ op je (S)CC, en heb je geen toegang tot de online voorverkoop.

Wat moet ik doen als ik wel lid ben van de Supportersvereniging maar geen ‘LID SV’ op mijn (S)CC heb staan?

Ga langs bij de supportersbalie van FC Groningen of stuur een email naar supporterszaken@fcgroningen.nl . Vermeld hierin je naam, adres, woonplaats en relatienummer. Het relatienummer staat op de achterkant van jouw (Seizoen)ClubCard en begint met 03… Na betaling van administratiekosten, kan er een nieuwe seizoen- of ClubCard worden aangemaakt. Hiermee kan je alsnog toegang krijgen tot de online voorverkoop.

Wanneer u LID SV op uw seizoenkaart wilt laten toevoegen, houd u dan rekening met 5 dagen verwerkingstijd. Vraag de toevoeging LID SV dus uiterlijk 5 werkdagen voor de start van de verkoop van een uitwedstrijd aan.

Nadrukkelijk willen wij alle leden verzoeken om bij de volgende verlenging van de seizoenskaart de vraag of je lid bent van de Supportersvereniging correct te beantwoorden. Dit is de enige mogelijkheid om gebruik te maken van de voorverkoop.

Ook voor de komende uitwedstrijden tegen Liberec en Marseille heb je de vermelding ‘LID SV’ nodig om toegang te krijgen tot de online voorverkoop. Het aantal in de voorverkoop beschikbare kaarten voor de uitwedstrijden in Liberec en Marseille is respectievelijk 200 en 400 stuks.