Kerstdiner

Komende maandag vindt er in het Noordlease Stadion een bijzondere activiteit plaats. Vanaf 18.00 uur verzorgt de Rollyside, de supportersvereniging voor mindervaliden van FC Groningen, een speciaal kerstdiner voor vijftig dak- en thuislozen via het Leger des Heils.

De bediening van het kerstdiner wordt verzorgd door directie en medewerkers van FC Groningen en door bestuursleden van de Supportersvereniging FC Groningen en de Rollyside. Naast de uitgenodigde dak- en thuislozen, zal ook burgemeester Peter den Oudsten bij het speciale diner aanschuiven om namens de Stad de maatschappelijke betrokkenheid en de verbinding nog eens extra te benadrukken.

De vijftig dak- en thuislozen worden daarnaast uitgenodigd om volgende week woensdag aanwezig te zijn bij de thuiswedstrijd tegen PSV.

Vorig jaar werd dit diner georganiseerd door de Supportersvereniging FC Groningen. Wij zijn blij dat de Rollyside dit jaar het stokje overneemt, maar ook dat we de eer hebben te mogen helpen in de bediening.