Verleng met ons mee

Gistermiddag een mailtje in de inbox van FC Groningen. Seizoenkaartverkoop 2018/2019 gestart. Terwijl we nog 8 wedstrijden moeten, een kwart seizoen. Waarin nog belangen genoeg op het spel staan. Is het dan niet wat vroeg? Voor sommigen misschien wel, die willen eerst zien of we er wel in blijven, wie er komen en gaan, etc. En dat is ook te begrijpen.

Maar voor ons gaat dat niet op. Op welk niveau ook, wie ook dat mooie groen-wit draagt, wie er ook voor de groep staat of wie ook in de directie zit … het is en blijft onze club.
Een supporter heeft bijgaande prachtige poster gemaakt, die de club deze week gaat verspreiden. Deze poster geeft precies het Groningen-gevoel weer. Passie, herinneringen, altijd, kritisch en betrokken. Zo raak verwoord. Trots van het Noorden. Daarbij ook de tekst “Wij waren er altijd”. Daar voegen wij als bestuur van de Supportersvereniging FC Groningen nog het volgende aan toe: “En we zullen er ook altijd zijn”. De seizoenkaarten zijn inmiddels verlengd en we hopen dat jullie dat ook doen, zodat we nu al kunnen zeggen: “Tot volgend seizoen”.
John de Jonge
Voorzitter supportersvereniging FC Groningen