Draag een steentje bij

Foto: Erwin Otten

Het is wel duidelijk voor alle supporters van FC Groningen (en daarbuiten). De club moet alles uit de kast trekken om Ritsu Doan vast te leggen. Daar zijn wij het helemaal mee eens. Alleen vergt het wel een forse investering en zal de club goed moeten kijken waar ze dit geld vandaag haalt.

Maar Hans Nijland kennende gaat dit zeker lukken.  Maar ook wij kunnen daarbij helpen. Door nu al je seizoenkaart te verlengen zorg je ervoor dat de club een goede inschatting kan maken van de inkomsten voor volgend seizoen. En als wij, die zo graag nog langer willen genieten van onze Japanse held, snel verlengen, dragen we een heel groot steentje bij. Dus verleng snel, want wij, supporters, verdienen een Doan volgend seizoen.

John de Jonge
Voorzitter supportersvereniging FC Groningen