Onderzoek Supporterscollectief naar wedstrijdbezoeken

Het landelijke orgaan van alle supportersverenigingen doet een onderzoek naar de mening en visie van voetbalsupporters over het bezoeken van voetbalwedstrijden.

Dit onderzoek richt zich op het betaald voetbal in Nederland. Wanneer er wordt gesproken over voetbalwedstrijden gaat het dus om voetbalwedstrijden in de Eredivisie of Eerste Divisie (Jupiler League).

Door het invullen van deze vragenlijst draag jij bij aan het vergroten van het inzicht in de mening van voetbalsupporters. Het doel van het (afstudeer)onderzoek waar deze vragenlijst onderdeel van is, is naast het verkrijgen van inzicht ook het adviseren van lokale en landelijke partijen zoals voetbalclubs en de KNVB over samenwerking met voetbalsupporters.

Kortom: jouw mening is nodig en telt.

Het invullen van deze vragenlijst kost 5 tot 20 minuten. Dit is afhankelijk van hoe uitgebreid jij deze vragenlijst invult. Hoe uitgebreider jij bent, hoe beter de mening van voetbalsupporters in kaart gebracht kan worden. Bij open vragen kun je zowel kiezen voor volledige zinnen als enkele woorden.

Vul HIER de enquête in.