Spelerskaarten, foto’s en meer! Zondag de Open Dag!

Natuurlijk is aankomende zondag het supportershome weer geopend. Voor een biertje, spelerskaarten en er komen ook nog twee selectiespelers. Wie dat zijn? Kom het zondag zien!

Zondag 5 augustus is de Open Dag. Uiteraard is de Supportersvereniging ook aanwezig. Wij zijn te vinden in ons eigen Supportershome in het stadion. Leden kunnen daar hun setje spelersfoto’s en posters afhalen. Ook zijn er twee spelers aanwezig van 15:00 tot 16:30 uur waar leden mee op de foto kunnen.

Ook signeren zij een speciale poster van zichzelf. Deze posters zijn in een beperkte oplage speciaal voor ons gedrukt en nergens anders verkrijgbaar. Welke spelers dat zijn houden we nog ff voor ons. Nog geen lid? Dat kun je ter plekke worden. Het Supportershome zit tussen ingang 1 en 2 op de tweede verdieping. Bij de deur met daarboven een grote blauwe P omhoog via de trap of met de lift. Ook kun je naar binnen via de tweede ring achter de vakken CC en DD. Tot zondag! Later meer over de verwachte spelers.