Ook Ritsu Doan op de Open Dag in het Supportershome

Hallo in het Japans is konnichiwa. Oefen dit maar goed want Ritsu Doan is morgen de tweede speler die in het Supportershome aanwezig zal zijn. Nieuwe leden kunnen zelfs een gesigneerd shirt van hem winnen!

Morgen is Ritsu Doan samen met Ludovit Reis in het Supportershome. Van beide spelers is een prachtige poster gemaakt. Deze posters zijn gratis voor leden van de Supportersvereniging, niet-leden kunnen ze kopen. Ben je nog geen lid dan kun je dat natuurlijk ter plekke nog worden. Als je morgen lid wordt dan ding je tevens mee naar een door Ritsu gesigneerd thuisshirt van FC Groningen !!

Ook kun je met Ritsu en Ludovit op de foto (ook niet-leden uiteraard). Mensen die morgen lid worden kunnen zelfs een door Ritsu zelf gesigneerd shirt winnen!  Ritsu en Ludovit zijn aanwezig in het Supportershome van 15.00 tot 16.30 uur.

De Open Dag begint zondag om 13.00 en duurt tot ongeveer 17.00. Om twee uur is de traditionele spelerspresentatie. Ons Supportershome is de hele middag geopend. Ook voor niet-leden is het een perfecte mogelijkheid om eens een kijkje te nemen. Het gevaar schuilt dan wel dat je direct lid wilt worden, maar daar is dus aan gedacht. En de bar is open!
Tot zondag!