Speel mee in de SV FC Groningen subleague bij Coach van het Jaar en win.

Doe je mee met het spel Coach van het Jaar, meld je dan aan bij de subleague van de Supportersvereniging FC Groningen en win mooie prijzen.

Speel mee met Coach van het Jaar en laat zien dat jij het meest verstand van voetbal hebt. Iedere speelronde verdien je punten op basis van de prestaties van jouw spelers in de echte wedstrijden. Het principe is eenvoudig: als een speler scoort, scoor jij ook!

STEL JE EIGEN TEAM SAMEN
In dit spel leid je een virtueel voetbalteam bestaande uit 11 basisspelers en 4 reserves. Je start met een budget van 32 miljoen die je voor de start van de competitie slim moet besteden om tot een ultieme mix van puntenpakkers voor elke speelronde te komen.

Wij hebben als Supportersvereniging FC Groningen een eigen subleague aangemaakt. Leden van de SV kunnen zich daar aanmelden. Regelmatig zullen wij tussenstanden laten zien en aan het eind van het seizoen winnen de eerste drie spelers een mooie prijs. Belangrijkste is natuurlijk om aan het eind van het seizoen te kunnen zeggen dat je het meeste verstand van voetbal hebt van de hele SV !

Schrijf je dus in op op Coach van het Jaar, stel een team samen en meld je aan bij de subleague SV FC Groningen.

Voor de duidelijkheid, deelname is alleen voor leden van de SV!