Trek na awaydays? Profiteer van kortingsdeal met McDonalds

De supportersvereniging heeft een kortingsdeal met McDonalds gesloten. Ben jij lid van de SV? Dan krijg je voortaan vijftien procent korting op je hele bestelling bij de vestigingen aan het Sontplein en de Westerhaven in Groningen.

De korting geldt alleen op wedstrijddagen van FC Groningen en op vertoon van de ledenpas van de supportersvereniging. Je moet er wel even voor naar de Stad rijden, want de kortingsdeal is alleen geldig bij de twee genoemde McDonalds-vestigingen.

Keer je bijvoorbeeld hongerig terug in de stad na een awayday in pak ‘m beet Doetinchem of Eindhoven? Dan zijn je McNuggets, Big Mac en Cheeseburger voortaan een stuk goedkoper in de McDonalds Sontplein, die op vrijdagen en zaterdagen 24 uur geopend is. De vestiging aan de Westerhaven is weer ideaal als je in het stadscentrum bent of woont. Jullie mogen het helemaal zelf bepalen!