Voordelig genieten van de Italiaanse keuken door je SV-lidmaatschap

Lid zijn van de supportersvereniging van FC Groningen biedt meer voordelen dan je denkt. Zoals tot het eind van dit seizoen een korting van 5% op de hele rekening als je uit de Italiaanse keuken hebt gegeten bij Vapiano aan de Poelestraat in Groningen. Wat je daarvoor moet doen? Alleen even je ledenpas te laten zien bij het afrekenen.

De pasta, pizza’s, antipasti of salade bij Vapiano worden rechtstreeks besteld bij de chefkok, midden in het restaurant, die alle gerechten voor jouw neus klaar maakt. Je favoriete gerecht, aangepast aan je eigen smaak dus. Wil je je maaltijd graag afsluiten met een drankje? Dat kan aan de bar of in de comfortabele lounge. Met het slimme betaalsysteem van Vapiano is het eenvoudig om snel af te rekenen als je naar huis wilt.