Gudde en Fledderus in Supportershome op Open Dag

Komende zondag (28 juli) wordt de Open Dag van FC Groningen gehouden van 13:00 tot 17:00 uur. Uiteraard is de Supportersvereniging er ook aanwezig. Wij zijn te vinden in ons Supportershome in het stadion. Ook zijn er die middag twee spelers aanwezig van 15:00 tot 16:30 uur, waar je mee op de foto kunt gaan. Wie? Dat houden we nog even geheim.

Ook signeren zij een speciale poster van zichzelf. Deze posters zijn in een beperkte oplage speciaal voor ons gedrukt en nergens anders verkrijgbaar. Ook kunnen leden van de Supportersvereniging een elftalposter gratis afhalen. De spelerskaarten komen dit jaar helaas pas in september. Maar dit jaar hebben we meer. SV-hoofdsponsor Allure zal bijvoorbeeld ook in ‘t home zijn en heeft een leuke actie voor bestaande en nieuwe leden van de Supportersvereniging.

Vraag maar raak

Waar we erg blij mee zijn is de aanwezigheid van Wouter Gudde en Mark-Jan Fledderus. Supporters kunnen hen van 14:45 tot 15:15 uur het hemd van het lijf vragen.

Nog geen lid van de Supportersvereniging, maar wil je toch graag langskomen? Geen probleem. Je kunt ter plekke in ‘t home SV-lid worden of beter nog: doe dat alvast online. Het Supportershome zit tussen ingang 1 en 2 op de tweede verdieping. Bij de deur met daarboven een grote blauwe P omhoog via de trap of met de lift. Ook kun je naar binnen via de tweede ring achter de vakken CC en DD. Kortom, tot zondag. Uiteraard is de bar de gehele Open Dag geopend!