SV-leden profiteren van korting bij FC-hoofdsponsor Office Centre

Leden van de Supportersvereniging van FC Groningen scoren exclusief bij hoofdsponsor Office Centre. Op vertoon van je SV-lidmaatschapskaart krijg je tien procent korting op het assortiment. Je nieuwe notebook of pc, bureaustoel of JBL speaker haal je nu dus voordelig bij Office Centre.

De korting is geldig op print- en drukwerk en dienstverlening, zoals computeronderhoud. Kijk op eens op de website van Office Centre voor een overzicht van het assortiment of kom langs in de winkels.

Let wel op: de tien procent korting voor leden van de Supportersvereniging is geldig in alle vestigingen in Nederland, maar geldt niet voor online aankopen. Ook geldt de korting niet Apple-, medicijnen-, PostNL-producten en folder- en instore aanbiedingen.

Office Centre: Met meer dan 10.000 artikelen altijd een goed idee!