#FinaleFlashback: Wat is jouw mooiste herinnering aan de bekerwinst in 2015?

Vijf jaar geleden zaten we volop in de voorbereiding voor de KNVB-bekerfinale op zondag 3 mei 2015 in de Kuip. Wat in 1989 tegen PSV niet was gelukt, zou tegen PEC Zwolle wél moeten gebeuren: het winnen van de beker. Zelden werd een evenement zo intens beleefd in Stad en Ommeland.

De supportersvereniging FC Groningen en haar hoofdsponsor Allure Energie hebben een actie opgezet om in deze vreemde tijd, waarin het coronavirus het nieuws beheerst, de sfeer van vijf jaar geleden wederom samen te kunnen herbeleven.

FC Groningen-doelman Sergio Padt over de bekerwinst in 2015

Deel je foto’s en video’s
Deel je mooiste foto’s en video’s via Twitter, Instagram of Facebook met #FinaleFlashback en vergeet niet de supportersvereniging FC Groningen en Allure Energie te taggen in je bericht.

Want de tien beste, leukste, ontroerendste of mooiste inzendingen worden beloond met het boek ‘Cupkoorts’ van Robert Visscher en het nieuwe thuis- of uitshirt van het seizoen 2020-2021. Veel plezier met het herbeleven!

Wil je de actie niet afwachten en het Cupkoorts-boek nu al lezen? Bestel ‘m dan hier.