Het Supportershome heropent de deuren!

Vrijdag 1 oktober is het zover. Na ruim anderhalf jaar gesloten te moeten zijn als gevolg van de coronamaatregelen gaat het Supportershome weer open bij een wedstrijd van FC Groningen. Voor de thuiswedstrijd tegen FC Twente en in de rust is het Supportershome geopend voor alle FC-supporters, na afloop alleen voor leden.

Aangezien de ledenpassen voor dit seizoen nog niet verstuurd zijn – we wachten hiermee tot ook de seizoengids klaar is – zullen we controleren op basis van onze ledenadministratie. Omdat ook wij ons aan de horecamaatregelen moeten houden, zal bij de ingang via de trapopgang voor en na de wedstrijd gecontroleerd worden op een geldige QR-code. Neem daarom ook een identiteitsbewijs mee als je ’t Home in wilt. Het kan zijn dat de instroom daardoor iets langer duurt, maar we vragen daarvoor om jullie begrip.

Na de wedstrijd kan iedereen ook via de Noordtribune naar binnen. Via die ingang wordt niet op QR-codes gecontroleerd, aangezien iedereen in het stadion al op een QR-code gecontroleerd is. Het Supportershome gaat open om 18.30 uur en zal om 23.30 sluiten. In ’t Home en op de tribunes geldt een rookverbod, ook na afloop van de wedstrijd.

Wij hebben er zin in, want we hebben jullie al te lang gemist. Dus tot vrijdag!